Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Středa Listopad 14 12:53:55 CET 2012

Date novy projekt, jazyk C#, treba konzolovou aplikaci pro zacatek a
podivate se na zdrojak kde je neco jako funkce main - dopisete tam treba
tyhle 2 radky

         static void Main(string[] args)
         {
             Console.WriteLine("Hello World");
             Console.ReadKey();
         }

a je prvni program na svete. Kdyz se v tom budete chvili vrtat a
podivate se na par serialu jak pogramovat v C#, zjistite, ze se v tom
programuje lip, nez v C++ ;-)
Nejvic slozite, kdyz jsem na to prechazel, bylo zvyknout si, ze skoro
vsechno co chci delat uz je nekde hotove ke stazeni (treba ruzne
zvlastni ovladaci prvky, grafy...) ;-)