Folie na celni panely nejen od Conrada

Cihak na dkv.cst.cd.cz Cihak na dkv.cst.cd.cz
Středa Listopad 14 11:49:19 CET 2012

Měla by to být úplně běžná záležitost. Koupíte na stejném místě jako běžnou laminovací fólii. Já je měl od kamaráda ke kterému si to chodím laminovat. Vypadá to úplně stejně jako běžná laminovací fólie, jen má navíc jednu stranu samolepivou a krytou nějakým teninkým ochranným papírem mebo fólií. Normálně to zalaminujete, ostříhnete dle potřeby, sloupnete tu ochrannou fólii a nalepíte na panel.

Když už jsme u této debaty jak prořezáváte malé dírky v takových fólích. Jedná se mi zejména např. o dírky pro M3 šroubky v rozích. Ty jsou tesně u kraje. Používám takové tenké modelářské prožezávací nože ale tyto krajové dírky se dělají blbě. Ten růžek se při prořezávání odlepuje.

	Martin.