Ako sa dnes programuju aplikacie vo win v C++?

Milan B. milan na bastl.sk
Středa Listopad 14 11:10:58 CET 2012

On 11/14/2012 10:42 AM, Andrej Jancura wrote:
> Dobry den,
>
> chcem sa spytat ako sa dnes programuju aplikacie vo win. V mojom
> starom Visual C++, ktore uz pod win7 nebezi, to bola hlavne kniznica
> MFC, ale ked som mal asi pol hodinu naistalovany moloch Visual Studio
> 2013 Express ci ako sa vola ta testovacia verzia, tak tam som mal
> pocit ze MFC uz nie je moc in. Moja otazka teda znie, co sa pouziva
> namiesto MFC a ci su k tomu nejake blizsie info, knihy a kurzy?
> Dakujem.

Pravdepodobne kolegovia poradia rozne dotnety sisharpy a podobne, ale ja
by som naznacil inu variantu:

- mingw toolchain  a ako graficko-okennu nadstavbu wxWidgets
- a k tomu IDE podla vlastneho vyberu

Literatury, tutorialov, navodov, prikladov je pomerne dost, vratane
obsiahlej (a dost dobrej) knihy http://www.wxwidgets.org/docs/book/
(online verzia sa da k nahliadnutiu zapozicat u Svedov z isteho zalivu)

A  okrem ineho ziskate vyhodu multiplatformovosti.

-m-