Raspbery - vzdalena plocha

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Listopad 14 10:07:07 CET 2012

Ja pouzivam X11vnc.
Prihlasim sa cez telnet (alebo ssh) na pc, spustim graficke prostredie pomocou prikazu xwin
nasledne vnc server a potom z windows vnc klientom
chce to trosku prace mat vsetko nastavene a nainstalovane spravne ale potom to uz ide.
podklady ked tak mozem zaslat

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Wednesday, November 14, 2012 9:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: Raspbery - vzdalena plocha

Jen upozornuji, ze predstava, ze nekde bezi linux s odhlasenym X serverem. Ja si pustim nekde vzdalene VNC a najede mi ta login obrazovka a jak se prihlasim a zacnu delat je jaksi licha.

Neni problem se takto prihlasit v pripade, ze jste uz zalogovan na serveru a bezi Xka.

Chtel jsem takto vzdalene delat na linuxu, kterej mi ridi CNCcko v dilne, ale na tomhle jsem ztroskotal. Tedy ne ze by to nebylo resitelne, ale bylo to dost divoke.

Radek Vicek