Folie na celni panely nejen od Conrada

Jiří Majzlík Němeček jirry na centrum.cz
Středa Listopad 14 09:44:56 CET 2012

Já to dělám jak píšete, tisknu na papír, vyříznu okénka na LED,
displeje, pak to zalaminuju a přilepím na místo. Nevypadá to vůbec špatně.

Je možné tisknout i na samolepicí papír, separační voskovaná vrstva se
potom strhne i s jednou stranou laminovací fólie, celek je tenčí a není
potřeba používat oboustranou lepicí pásku. Chce to ale kvalitní papír co
dobře lepí.

Dají se dělat i vypouklá místa třeba na mikrospínače - zalaminovaný
panel lokálně nahřát horkovzduchem a přes šablonu protlačit, já používám
hliníkový plech s dírou (D cca 10 mm) a kuličku z ložiska.

Pro kusovou výrobu je to docela rychlé, levné a překvapivě odolné.

JMN