Konecne dobry napad?

gatilo gatilo na centrum.cz
Středa Listopad 14 00:59:44 CET 2012

 14.11.2012, 0:53:59

Vy se k tomu stavite prilis technicky. Ta elna na islande bude zcela v
souladu s kanony nove viry svate. Kdezto ten blok na pevnine je urazkou
boha i vsech dobrych vericich.
No a v takovem pripade, jdou vsechny ekonomicke i technicke vyhrady
stranou.
A ze si na tom nejaka vybrana skupina dobre namasti kapsu ,na ukor
vsech ostatnich, to uz je jen takova dodatecna drobnost v ramci doby.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz