Konecne dobry napad?

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Úterý Listopad 13 19:11:44 CET 2012

Dne 13.11.2012 10:10, Jaroslav Buchta napsal(a):
> Me to spis prijde jako uplna blbost...
> Misto takovych nesmyslu by se uz zase mohlo zacit s vyzkumem ucinnejsich
> jadernych reaktoru...

Me to jako takova blbost neprijde. Dansko je jedina zeme v Evrope, ktera ma
efektivni vetrne elektrarny, protoze je propojena prave s norskou siti, ktera ma
vodni elektrarny a precerpavacky.

Mimochodem nejvetsi riziko pro dostavbu Temelina neni cena nebo pozadavek
Jihoceskeho kraje na dostavbu D3 a R4, ale prave chybejici vedeni do Mirovky.
Nejvetsi riziko v Nemecku je chybejici vedeni sever-jih. V obou pripadech jde o
pozemky a odpor obyvatel. Naproti tomu kabel na dne more nikomu nevadi.

Standa