Folie na celni panely nejen od Conrada

Úterý Listopad 13 18:48:52 CET 2012

Tak jsem to vyzkousel, vypada to docela dobre - svetle zelena je
relativne pruhledna, kdyz se da LED displej par mm za to (je to 30mm
segment), vypada to velmi hezky, jemne matne. Zalaminovana folie je
pruhledna dokonale a zda se, ze i docela drzi, kdyz to ruzne kroutim.
Aspon nejake pouziti pro folie, kdyz na tistaky je to naprd ;-)
Dovolim si malou prilohu, LCD urcite neni dokonale pozadi a ty potrhane
kontury budou nejvic tim, ze to byla horni folie lehce osmatlana...