Folie na celni panely nejen od Conrada

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 13 18:29:56 CET 2012

Jo aha. No, pokud Vám přijde dvojité lamino jako "krásně průhledné", pak
to jistě tak půjde. Ale je pravda, že v humusoidním prostředí to časem
bude jedno, půjde třeba spíš o to, abyste přístroj vůbec našel ;-)

Zelenou tisknout asi nepůjde - nemyslím, že by toner z laseru (nebo i
inkoust z inkjetu) byl transparentní... Ale existují snad i barevné
transparentní fólie pro laser, to by třeba stálo za zkoušku (pokud se to
před vložením mezi laminační fólie udrží v tom okénku v papíru).
Případně možná nalepit zespodu na vnější stranu laminovaného sedndviče
až po zalaminování.

Každopádně počítejte s tím, že lamino při prosvícení LED není opticky
dokonalé.

---
Jirka