Folie na celni panely nejen od Conrada

Úterý Listopad 13 18:00:09 CET 2012

U toho displeje jsem to myslel tak, ze pred laminovanim vystrihnu okno v
papiru a zustane mi krasne pruhledna folie. Pripadne tam zalaminuju
nejakou barevnou pro LED zeleny displej. Ale to bych musel vyzkouset.
Taky by me zajimalo, jestli by sla zalaminovat bezna transp. folie pro
laserovy tisk, to by pak bylo takove polopruhledne, predpokladam a mohl
bych zelenou nad displej vytisknout.
No chce to par pokusu.