Folie na celni panely nejen od Conrada

Jirka zaloha na volny.cz
Úterý Listopad 13 17:14:20 CET 2012

Používám často Rayfilm, třeba

http://www.rayfilm.cz/e-shop/10-listu-odd1-skp12020-prnts-1,1,2,5,67,73,9978,12020

http://www.rayfilm.cz/e-shop/10-listu-odd1-skp12176-prnts-1,1,2,5,69,356,10056,12176

http://www.rayfilm.cz/e-shop/10-listu-odd1-skp12688-prnts-1,1,2,5,67,72,75,9993,12688

apod. Cena je znatelně nižší, Conrad je jedna z nejdražších firem s
jinak běžným zbožím.

Kdeže jsou ty časy, kdy byl něco jako modla a nechávali jsme si od něj
dovážet pár součástek v pytlíčku jako nesmírnou vzácnost...

Jinak k dotazům:  povrch fólií je lesklý nebo matný dle volby, pokud je
to polyester nebo PET, tak i docela odolný (tvrdý). Přes displaye fólii
nedávám (dělám okýnko), optická kvalita i kvůli lepidlu není úplně špičková.

Stříbrná je různá dle výrobce, vždycky to bude nějak vidět, eloxovaný
hliník s gravírováním nebo sítotiskem to prostě není. Já používám spíš
bílou. Koukat se na to ale dá docela dobře, vypadá to jednoduše jako
malosériová výroba.

Laserový tisk před přelepením krycí fólií doporučuju "nafetovat" (jako u
předloh pro fotocestu DPS), rozdíl v kvalitě je pak výrazný.

Jako krycí fólie se dá použít i materiál pro laminování za studena,
mívají ho v rolích v lepších grafických studiích, za pár peněz
odstřihnou (normálmě se samostatně neprodává). Je to docela kvalitní
průhledná samolepicí fólie s lesklým nebo matným povrchem, i když
základem je bohužel obvykle méně odolné PVC.

---
Jirka