Prirucni tiskarna stitku - zkusenosti?

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Listopad 13 17:05:03 CET 2012

nedávno jsme si do práce koupili tohle:
http://www.ilh.cz/p.axd/cs/Popisova%C4%8D.bu%C5%BE%C3%ADrek.S700E.html

jako náhradu našeho plotteru

výrobce je na webu utajen, ale je to: Biovin S700E

zatím nemohu moc poreferovat, tiskli jsme zatím pár set bužírek
nicméně už se projevily jisté neduhy

- nejde tam naládovat víc než 200 stítků naráz (s tím se dá žít)
- je k tomu nepříliš vydařený software který při importu z excelu vyhodí
chybu jazyka v nemž to bylo napsáno, nicméně po odignorování to tiskne
- bužírku si musíte navíjet a odvíjet ručně, ale to se dá vydržet
- je dost velká spotřeba barvící pásky (termoprint), je to 1:1 s bužírkou
což chápu,blbě by se řešilo, aby to bylo asynchronní na pohybu bužírky
- velký odpad při tisku jednotlivých návlaček - nejlíp je si vytiknout pár
desítek naráz
- tiskárna je usb zařízení ovládané pouze dodaným softem takže není v
systému jako tiskárna co by se dala využít jinak
- provedením je to "Čína" už jsem měli problémy s kazetou barvící pásky -
zasekávání,zadírání

ale abych jen nekritizoval
- umí to být i běžná štítkovačka na pásky (ale nejsou laminované)
- dobrý rozsah průměrů potisknutelných bužírek
- klávesnice a tedy pohodlný tisk návlaček na dílně

Tož tak

DJ