Konecne dobry napad?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Úterý Listopad 13 13:43:31 CET 2012

Byl jsem kdysi na exkurzi v geotermální elektrárně Krafla na Islandu a
vypadalo to tam tak, že mají pole vrtů, cca 20, každý poskytuje
několik MW tepelného výkonu po dobu několika let až desítek let. Ale
to asi není přesně to, co chtějí postavit. Tahle elektrárna měla výkon
kolem 50 MW (a 133 kV vedení na dřevěných stožárech :-))

Aleš Procháska