[OT] intalaterina - zpetna klapka

Slavomir Skopalik skopalik na elektlabs.cz
Úterý Listopad 13 03:04:28 CET 2012

Je to takove nenapadne pouze na sroubovak.
Byva to na armature hned u cerpadla.

http://www.vasetopeni.cz/sortiment/cerpadla--vodarny/prislusenstvi/sroubeni-
k-cerpadlu-6-4-x1-uzaviratelne-mosazne-5039cz

ad spotreba) ono hlevne neni dobre, ze se se zasobnikem micha, jelikoz pak
uplne mizi efekt "stratifikace".
Vysledek je, ze v celem zasobniku mate stejne teplou vodu.
Urcite tam dejte to cidlo teploty, aby se tepla voda nevracela do zasobniku,
to by melo vyrazne redukovat ztraty.
V nejhorsim, muzete dat cidlo na zpatecku a pomoci bulharskych konstat to
odladit.

Ja jsem bohuzel "zapomel" udelat cirkulacku do kuchyne, nastesti to neni az
tak kriticke, jak jsem se bal.

Slavek
Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.
Sber a vyhodnoceni dat ze stroju a laboratori
systemem MASA (http://www.elektlabs.cz/m2demo)
Adresa:
Elekt Labs s.r.o.
Chaloupky 158