folie pro dotykove panely

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Pondělí Listopad 12 23:33:24 CET 2012

Dobrý den,

Ze všeho možného. Záleží na tom, jak velký "podvodník" výrobce je :-)
Od fólie "přenosky", kterou používají výrobci reklam řezaných na plotru,
přes průhlednou fólii ze které se řežou reklamy, až po kvalitní nelepivé
3M™ Natural View.
Já jsem zkoušel ty fólie které používají na výrobu samolepících reklam,
a je to celkem použitelné. Dá se to i celkem bez problému sundat po
nahřátí fénem, a nalepit novou. Nechal jsem si je rovnou nařezat u nich
na plotru na potřebný rozměr. Pokud bys ji chtěl vyměňovat častěji, tak
stačí i ta přenoska. Ta jde dolů lépe.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip