LED zarovky

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Listopad 12 23:27:32 CET 2012

 12.11.2012, 23:22:22

Udelat zapouzdreni vykonovych LEDek, tak aby bylo dlouhodobe
spolehlive, je na tech LEDkach mozna ta nejvetsi veda.
Nejake starsi typy od HP byly napr. dute, vyplnene silikonovym olejem.
Soudobe CREE zase nemaji pevnou cocku z epoxidu ale pruznou ze
silikonu.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz