LED zarovky

Pondělí Listopad 12 23:03:18 CET 2012

Teplota skla není důležitá, rozhodující je teplota chladiče když to
světýlko vyndáte ze stropu třeba po půlhodině provozu. Ono to asi bude
jedno k druhému. Nekvalitní ledky využité na max. proud, špatné chlazení
a k tomu ještě možná proudové špičky... "Pouhé" 4W není zas tak málo,
pokud to teplo nemá kam jít. Já počítám že ve svítidlech budu mít tak
15-20W. Mám tam chladiče - plocháčem spojené 2 kusy Al plechu 15x35 cm a
když jsem to zkoušel položené na skříni, hřálo se to docela dost. Volně
na vzduchu to bylo jen vlažné. Ve stropě je to nad sádrošem a nad tím
vata. Až mi přijdou ledky a tišťáky, začnu s pokusama. Protože jsem
nevěděl (a stále nevím) jak to dopadne, dával jsem všude těch svítidel víc.
Anděl