BLDC bridge 24V, 10A - kde koupit?

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 12 22:45:52 CET 2012

Pokud je základní frekvence PWM pro regulátor nízká (řádově několik
kHz), tak proud z procesoru v kombinaci s Cgs stačí k uspokojivě
rychlému spínání a rozpínání MOSFETů.

Modelářské regulátory pro BLDC z oblasti nižších výkonů (a tím i s
MOSFETy s menšími Cgs) jsou tak řešené běžně. Důvodem je hlavně
požadavek na minimalizaci rozměrů a váhy.

Proudy jsou standardně desítky A, u nejvýkonnějších motorů stovky,
napětí desítky V. Výkonnější verze mají někdy mezi procesorem a hradlem
výkonový budič, ale není to pravidlem.

Spolehlivost je velmi slušná.

Všechno je záležitost vhodné volby součástí a příslušných výpočtů.
Samozřejmě, že řešení s budiči je lepší, ale i bez nich to někdy jde.

---
Jirka