Konecne dobry napad?

Pondělí Listopad 12 19:26:44 CET 2012

Ja zase nekde cetl, ze Britove chteji postavit velkou tepelnou
elektrarnu na drevo, i kdyz nemaji lesy a drevo by dovazeli... Jako ze
je to obnovitelny zdroj. Ja bych pockal, jestli nakonec budou stavet
vory nebo 1000km kabel ;-) Nakonec by mohli postavit linearni dopravnik
z klad pres pruliv, pouzitelny jako pontonovy most pro pesi :-P