[OT] seznam.cz blbne?

Pondělí Listopad 12 15:32:45 CET 2012

Kosťo při vší úctě k Vám jste tentokráte Vy použil poněkud agresivní slovník ("serou ... vyblije ..."). Na to že pan Jirka občas bez přispění k tématu pouze dodá komentář k jím neoblíbeným systémům jsme si zvykli. Do naší celkem slušné a korektní konfery to nepatří ale rovněž tak tam nepatří Vámi volené výrazivo.
Zůstaňme prosím na určité společenské úrovni která této konferenci již roky přísluší.

Děkuji a zdravím
Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Kosta
Sent: Monday, November 12, 2012 2:26 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: [OT] seznam.cz blbne?

Dne 12.11.2012 13:54, Jirka napsal(a):
> Mikroměkký výhled je v tom tentokrát vyjímečně nevinně. Dělá to
> Seznam, zřejmě to souvisí se změnami, co tam nedávno prováděli.
Zdravím,
mám skromný dotaz na kolektiv této konference:

Jsem jediný koho serou výlevy účastníka Jirky? Ono je v podstatě jedno vocogo, vždy vyblije svou netolerantnost a opovržení vůči všemu co zavání majoritní platformou, etc. Sice ho programově ignoruji a po dnešku jsem si na něj nastavil filtr, ele přesto by mě zajímalo, co si myslí dav.

S pozdravem
Kosťa