[OT] seznam.cz blbne?

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pondělí Listopad 12 14:49:20 CET 2012

Mě to přišlo srandovní, jen bych to asi lépe přeložil na mrňavýměkký
výhled...

----- Původní zpráva -----
Od: "Kosta" <info na mcu.cz>

Dne 12.11.2012 13:54, Jirka napsal(a):
> Mikroměkký výhled je v tom tentokrát vyjímečně nevinně. Dělá to Seznam,
> zřejmě to souvisí se změnami, co tam nedávno prováděli.
Zdravím,
mám skromný dotaz na kolektiv této konference:

Jsem jediný koho serou výlevy účastníka Jirky? Ono je v podstatě jedno
vocogo, vždy vyblije svou netolerantnost a opovržení vůči všemu co
zavání majoritní platformou, etc. Sice ho programově ignoruji a po
dnešku jsem si na něj nastavil filtr, ele přesto by mě zajímalo, co si
myslí dav.