MPPT regulator Re: Solarni nabijecka

Jirka zaloha na volny.cz
Pondělí Listopad 12 14:37:50 CET 2012

Poznatky zatím jen ty, že potvrzuju citlivost údajů na displayích na
různá rušení (ať už na přívodech, nebo i jen v blízkosti) a dále to, že
mi odešel jeden z displayů. Zatím jsem neřešil, zda ta citlivost má vliv
i na nastavené parametry - je to možné.

Display šlo bez problémů nahradit (měřák je na bázi ICL7106), jen jsem
zvolil nevhodnou orientaci polarizační fólie, takže nejlepší úhel
pohledu je jiný než u zbytku. Ale zásadně to nevadí.

Zdroj je jinak docela uspokojivý, včetně vnitřního provedení. Prostě
taková bytelná klasická konstrukce. Díky aut. přepínání odboček na
sekundáru trafa při změně výst. napětí se v rozumných mezích udržuje i
ztráta na regulačním prvku.

Občas je tam potřeba něco trochu dodělat (vaklavé výst. svorky), ale nic
extra.

Já jsem ho kupoval za oficiální cenu už před lety (7k5) a nelituju.
Samozřejmě s vědomím toho, co z něj leze (asi trochu šumí/brumí apod.),
ale to se dá vždycky zohlednit.

---
Jirka