Kam na kvalidni nizkospotrebova trafa

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Listopad 12 12:43:13 CET 2012

Mě dělali trafa 2x10V, 0,425A, 9VA. (Ještě jich mám několik doma) Tak to je
jen o trošku menší, než potřebujete.
Martin Záruba
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek na cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 12, 2012 12:19 PM
Subject: Re: Kam na kvalidni nizkospotrebova trafa

Ja se k tronicu uz dival, ale tam mam problem, ze maji bud 5VA a pak az
20VA.
Ja bych prave potreboval neco mezi - cca 12V a 1A.

Nemuzu si vzpomenout, kdo se o tech trafickach zde zminoval - snad
P.Zahradnik? Tak snad az se vzbudi... ;-)

Radek Vicek

Dne 12.11.2012 12:03, Jirka napsal(a):
> Prostě bych si nechal vyrobit (nebo koupil něco hotového, občas mají)
> nějaký toroid u Tronicu. Jejich dealerem je např. PS electronic, i tam
> lze objednat, nebo mají ty hotové kousky.
>
> http://www.trafo.cz/toroidni_trafa.html nejlépe asi audio provedení.
>
> Lze se s nimi bez problémů domluvit téměř na čemkoliv, podle mě umějí i
> zohlednit požadavek na nízké ztráty naprázdno.
>
> ---
> Jirka

Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste
zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk,
kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je
přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně
jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte
ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu
způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.

This e-mail and any attached files may contain confidential information. If
you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified
that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of
this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive
this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently
delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this
e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any
modifications or delay in the transmission of it.