Kam na kvalidni nizkospotrebova trafa

Martin Záruba swz na volny.cz
Pondělí Listopad 12 12:20:33 CET 2012

Ano mám stejnou zkušenost, trafa jsem od nich bral, naprostá spokojenost.
MArtin Záruba
----- Original Message -----
From: "Jirka" <zaloha na volny.cz>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, November 12, 2012 12:03 PM
Subject: Re: Kam na kvalidni nizkospotrebova trafa

Prostě bych si nechal vyrobit (nebo koupil něco hotového, občas mají)
nějaký toroid u Tronicu. Jejich dealerem je např. PS electronic, i tam
lze objednat, nebo mají ty hotové kousky.

http://www.trafo.cz/toroidni_trafa.html nejlépe asi audio provedení.

Lze se s nimi bez problémů domluvit téměř na čemkoliv, podle mě umějí i
zohlednit požadavek na nízké ztráty naprázdno.

---
Jirka