USB Vendor ID

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Listopad 11 18:12:41 CET 2012

Nemyslel jsem, ze aplikace to pouziva uplne stejne. Ale ze se to da stejne
(pro uzivatele stejne) pouzit na Windows i Linuxu.
I kdyz mam pocit, ze libusb (ci nejaka jeho nadstavba) taky nejak podporuje HID,
pak by to mohlo byt stejne pro programatora, ale zase ne pro uzivatele. Ja jsem
ale na Windows pouzival jen knihovny z Windows, protoze muj zakladni pozadavek
byl, aby aplikace byla naprosto "portable", aby se nemuselo nikam nic instalovat.
Opravdu jen zasun a hraj, podobne jako treba komunikace pres COM atd.

Docela dlouho jsem to ted nemel v ruce, tak bych musel zase pohledat a kouknout
do poznakem a do zdrojaku.
Pouzil jsem to napr. na svou vlastni inteligentni ctecku tokenu. Ctecka ma v sobe
ATmega8, takze dokonce jen SW reseni USB, ale pro danou aplikaci vyhovi.
Uzivatel prijde k jakemukoli PC (kde nikdo nic neinstaloval), zastrci ctecku,
spusti program, precte ci zapise co potrebujhe, zase vynda a jde dal. Zadna
instalace, zadne zbytky v registrech, DLL atd.

PL

*********************************

From: "Miroslav Mraz" <mraz na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, November 11, 2012 5:54 PM
Subject: Re: USB Vendor ID

To vypadá zajímavě. Ale jak komunikuje ta aplikace ? Kdysi jsem něco
dělal s tlačítky (ten HID kus ze zvukovky) na Linuxu a muselo se otevřít
nějaké /dev/input/eventx a číst z toho ty eventy. Ve windows by se to
muselo dělat nějak jinak. A když tvrdíte, že je nějaký univerzální
postup, pak to patrně děláte nějak jinak. Můžete zhruba popsat jak ?

Mrazík