USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Neděle Listopad 11 17:54:57 CET 2012

To vypadá zajímavě. Ale jak komunikuje ta aplikace ? Kdysi jsem něco
dělal s tlačítky (ten HID kus ze zvukovky) na Linuxu a muselo se otevřít
nějaké /dev/input/eventx a číst z toho ty eventy. Ve windows by se to
muselo dělat nějak jinak. A když tvrdíte, že je nějaký univerzální
postup, pak to patrně děláte nějak jinak. Můžete zhruba popsat jak ?

Mrazík