MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Neděle Listopad 11 02:09:23 CET 2012

Diky, ten postup jsem videl, zkousel a neuspel. Fakt je, ze to bylo nejspis
moji vinou, linker padal na nedostupnosti memory.x a mne se to stale
nedarilo nejak uspokojive vyresit (reseni jsem se docetl ve chvili, kdy jsem
zkousel jine kombinace a C:B uz byl odinstalovany). A pak mi lehce zazlobil
pocitac - a to zachranuju jeste ted...

Kazdopadne archiv z linku jsem ted stahnul, jak to jen pujde, zkusim si s
tim pohrat, diky moc. Jinak C:B mi byl ze vsech dostupnych reseni asi
nejsympatictejsi, jen jsem to nerozebehnul, snad se to na dalsi pokus
povede.

Jeste jednou diky.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Saturday, November 10, 2012 7:54 PM
Subject: Re: MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Toto ste videli?
http://www.indigresso.com/wiki/doku.php?id=opentag:tools:codeblocks_mspgcc

Myslim, ze postup ako nakonfigurovat mspgcc s CB je tam popisany.

Jedinym problemovym miestom, ktore vyzaduje profesionala (vasimi
slovami: jinou skupinu uzivatelu) je kompilacia mspdebug pre windows,
ktory (mozno) budete chciet pouzivat na napalovanie programu. Takze som
tomu venoval 45 minut zivota a krok za krokom podla navodu som ho
skompiloval. Tu ho mate: http://static.bastl.sk/rozne/MSPDEBUG.zip
    - to, co je v adresaroch DRIVER/32 alebo DRIVER/64 je treba
nakopirovat na prislusne miesta vo windows (podla toho, ci mate 32bit
alebo 64bit)
    - pribalil som tam aj kniznicu msp430.dll (V3), co nie je koser,
takze to za par hodin vymazem a dam tam verziu bez nej. Ale kniznicu si
mozete legalne stiahnut a nainstalovat od TI:
http://processors.wiki.ti.com/index.php/MSP_Debug_Stack#DLL_Developers_Package
    - spustite to ako "mspdebug tilib" - snad to ten launchpad najde
(pokial su vsetky drivery nainstalovane). Mne to UIF naslo a  bolo
chotne komunikovat.

-m-