OT: flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Listopad 10 23:49:19 CET 2012

 10.11.2012, 23:36:51

Testovane a certifikovane to jiste je. A jiste byly i francouzke silikonove prsni
implantaty. :-)
Zasadni otazka ale je, na jakou zivotnost. Zivotnost gumy nebude
asi stejna, jako Cu trubky.
Instalater co nam v baraku menil odpady tvrdil, ze hadice by se mely
menit po 5 letech. Nakolik za timto vyrokem stoji zkusenosti, a
nakolik ekonomicke zajmy netusim.
Ten zpusob pouziti bude jidte tez mit vyznam. Krom jiz uvedeneho,
myslim ze nejaky vliv ma i material instalace. Plastove trubky jsou
preci jen do urcite miry pruzne, a vzniknuvsi razy budou slabsi, nez u
trubek kovovych.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz