USB Vendor ID

Tomáš Halabala tomas.halabala na iol.cz
Sobota Listopad 10 21:12:24 CET 2012

Nerozumíte mi. MSC by to samozřejmě bylo, teda podle deskriptoru, ale
zařízení by disk nebyl ani by nebylo žádoucí aby se tak choval, prostě
je to jiné zařízení. Říkám, že MSC je zrovna blbý případ, tato třída se
možná pro jiné zařízení ani nepoužije, už kvůli tomu, že je to třeba
proti specifikaci (nejsem si jist), ale ostatní třídy se používají běžně
pro různé druhy zařízení - např. CDC. Tam mnohdy rozhodne až ovladač o
tom, jak bude se zařízením komunikovat, protože podle deskriptoru to
jasné není, na rozdíl od MSC.

Tomáš