MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Listopad 10 19:59:48 CET 2012

Aha, tak to vám nepomůžu. Ale když to překládá a linkuje vlastními
silami, tak by to mělo být jednodušší. Kompilátor a linker máte (je kam
se vám nainstalovalo CCS .. aha píšete že ne, tak si stáhněte z TI
překladač, nebo mspgcc, nevím co je lepší) a  nastavte správné cesty v
C::B a parser na gcc a mělo by být po problému. Nebo ne?

Moloch to je pořád (eclipse), ale vyfasoval jsem nový komp s 8GiB RAM a
tam se vejde i s virualizovanýma Win.

Pětka je ukrutánský moloch, oproti 4, který byl šílený ukrutánský moloch :-)

ced