MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Sobota Listopad 10 19:21:44 CET 2012

To bych řekl, nač nahrazovat molocha eclipse molochem emacs, když bohatě
stačí vim :-)

K věci. Jde to obejít. CCS generuje makefile, ten lze volat i externě.

Extrémní lenoši (zúčastnil bych se rád soutěže v lenošení, ale jsem na
to příliš líný :-) to mohu dělat tak, že si založí  projekt přeloží se v
CCS, ten mu vygeneruje Makefile a pak si spouští make externě, jede ve
svém oblíbeném textovém editoru (nelepší je gvim, nevěřte emacistům :-).
Nahrávání řeším také přes CCS, protože jsem líný na to hledat utilitku a
většinou potřebuji debugger (a proměňuji se v bit hunter  - lovím které
bity jsem zase blbě nastavil). Popravdě pro nahrávání jedu přeze jtag
daisy chain, a o JTAGu znám HW signály a pak že se musí najít ten
správný „ocásek“ a SW který to tam nalije, tak jsem rád že to chodí.

Jen to chce znova přegenerovat v CCS, když přidáte soubor.

Tento postup je pro vás nevyhovující?

ced