MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Sobota Listopad 10 18:26:49 CET 2012

Dobry vecer,

myslim, ze na tuto vasu otazku dostanete skor odpoved na mcu.cz. Tam
sa dost casto riesia rozne programatory pre MSP430 a verim tomu, ze sa
tam najde povedzme 5 dusi, ktore Vam budu vediet pomoct a ochotne
poradit. Myslim si, ze aj tu je par jedincov, ale neviem ci budu
ochotni. Ja osobne s danym mcu nerobim, ale v BA to urcite niekto
programuje aj na zakazku. Zial v tychto kruhoch sa nepohybujem. Takze
len tolko. Snad este tolko, ze ked budete chciet pouzivat mspgcc,
budete sa aj tak musiet naucit s tym gcc robit.

A.