MSP430 launchpad, prvni hratky a prvni otazky :)

David Belohrad david na belohrad.ch
Sobota Listopad 10 13:20:52 CET 2012

To reseni se jmenuje Makefile a emacs. V emacsu mam pro tyto ucely nastavenou klavesu f7, ktera spusti make.

Obrovskou vyhodou takoveho reseni je jeho univerzalnost a do znacne vysoke miry i multiplatformnost.