USB Vendor ID

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Pátek Listopad 9 17:50:44 CET 2012

Pokud se stále bavíme o MSC, tak tady (technicky) problém není. Pokud
použiji VID:PID třeba z příkladu výrobce uP na MSC (nebo třeba i
bootloaderu, pokud je i ten MSC), musím napsat firmware tak, aby se to
chovalo jako korektní MSC a systém mohl použít obecný ovladač. Pak
nehrozí, že by jedno zařízení fungovalo a druhé ne. Pro úplnost - použít
VID:PID něčeho známého, co se jako MSC nechová jsem nikdy nezkoušel,
přijde mi to jako hloupost. Ale není vyloučeno, že i to by fungovalo.
Druhá možnost (použitá mj. FTDI) je použít custom class a nadefinovat si
vlastní způsob komunikace po USB. Pak ovšem musíte ještě napsat ovladače
pro váš operační systém, aby si s tím zařízením rozuměl. To ale zřejmě
není váš případ.

Mrazík