OT: expanzni cast vodniho rozvodu (bylo: Re: OT: flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu))

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Listopad 9 17:05:17 CET 2012

 9.11.2012, 17:02:45

Otec delal vodu na chalupe nekdy v roce 1946, prave s tim prisavacim
ventilkem. Kdyz jsem tam byl nekdy v polovine devadesatych let
naposled, tak to stale fungovalo. Ale pripoustim, ze muze zalezet na
vlastnostech te vody.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz