OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 9 16:06:24 CET 2012

Hmmmm....a jak byste pak chtěl vymoct platby od lemplů (myslím
pacientů), kterým je všechno úplně u prdele?

Není možné jim odmítnout (základní) péči, jednak ze zákona, jednak by to
bylo poněkud drsné...

Pokud byste snad měl na mysli platbu zdravotního systému ze státního
rozpočtu, pak jen to pro Boha ne. Já si ještě to (reálně) komunistické
zdravotnictví velmi dobře pamatuju.

---
Jirka