Re: Re: OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

V P vvitty01 na seznam.cz
Pátek Listopad 9 15:18:42 CET 2012

Hodne stesti... dobri zubari jsou v Praze nedostatkove zbozi, minimalne ti
dobri co si navic neuctuji za navstevu 1000+. Nejakou dobu byli nedostatkovi
i ti spatni...

Take jsem to resil, kdyz mi pred par lety Pani zubarku zastrelili... :-(

V.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Kutina <hw na prelude.cz>
Datum: 9. 11. 2012
Předmět: Re: OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o
kurvitkach...)
"Coz je presne ten duvod, proc, ac sam bydlim v Praze, mam zubare ve
Vimperku. Ano, je to trochu z ruky, ale to, co jsem dal za naftu, se mi uz
mnohonasobne vratilo v nakladech na zubni osetreni a zdrave zuby obecne.
Bohuzel se Pan Doktor rozhodl odejit do duchodu a asi nezbyde, nez se
poohlednout po jinem, lec budu tak cinit velmi, velmi nerad.

Pavel Kutina

"