OT: opet trzni volba (bylo: Re: Dalsi pojednani o kurvitkach...)

Jirka zaloha na volny.cz
Pátek Listopad 9 14:12:07 CET 2012

Hmmm....a proč jste tedy neodešel, nezeptal se jí, proč to tedy dělá,
když je to zadarmo apod.? Příp. bych se obrátil na jejího nadřízeného.

Takhle si to ta kráva v klidu zopakuje, kolikrát bude chtít. A nezlobte
se, ale máte na tom svůj zásadní podíl.

Doktorů na výběr je moře.

---
Jirka