Dalsi pojednani o kurvitkach...

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Listopad 9 11:44:43 CET 2012

Podelim se take o vcerejsi a dnesni zazitek.

Jel jsem vcera na emise a STK s autem (11let state HDicko 2.0 -
spotreba 5.5-6l, taha, olej nezere).

Podotykam, ze jsem tam byl uz minule a uz tenkrat jsem byl nasranej.
Dostal jsem vynadano, ze auto je studene - bylo zrovna minus 15 a
zahrat HDicko tak aby se prohral i chladic je dost problem. Letos jsem
sel schvalne driv aby nebyla jeste takova zima a auto protahnul
pomerne ostre, abych vyhnal saze a ohral motor.
Dostal jsem vynadano, ze to je horky, ze se dotycnej spalil o motor.

Dal se do mereni, slapl na plyn a konstatoval, ze mam vuli na plynu
(ano mam malou a schvalne), auto turoval, kroutil hlavou a pak rika,
ze me nemuze nechat projit, ze mam silenou kourivost - 0.65. V
podstate auto hodit ze skaly. Me se to moc nezdalo, ale nakonec rika -
my vam vratime prachy (prestoze bysme to meli odstavit), vy si to
opravite a prijdete znovu. Jeste mel hromadu kecu, ze to je kdyz se
nemeni filtr, vaha vzduchu v prdeli atd.

Rekl jsem dobre a odjel. Doma se mi to rozlezelo a rikam si to neni
mozne - minule jsem mel neco podobneho a prosel jsem. Nasel jsem ten
protokol a tam byla hodnota 0.68. To me dozralo.
Rano cestou do prace jsem jel na prvni emise cestou, kde rekli, ze to
je uplna blbost, ze u HDicka pokud neni turbo, nebo vstriky v haji,
coz by se projevilo na spotrebe a vykonu, je kourivost v podstate
uplna formalita. Auto zmerili a stredni hodnota kourivosti byla 0.49
(rozptyl ze ctyr mereni 0.03). Podle vyrobce je maximul 1.73 a ceska
norma je jeste navysena o 0.5 tedy maximum je 2.23.

Tak jsem se znova dozral, sebral protokol a jel k nim. Nechal si
zavolat vedouciho, rikam mu co a jak, ten ze to neni mozne, ze prej
jinde to fixlujou, pak zavolal toho pablba, kterej to samozrejme
poprel, ze prej jsem mel kourivost 3.85. To uz jsem videl rude, rekl
jsem ze me vubec nezajima co ten poskok tady keca, ze jsem vcera videl
na vlastni oci 0.65 a ze jestli to tady takhle vedou ze to prohovorim
s pani majitelkou. To uz toho blba radeji poslal pryc a zacal se mi
omlouvat, coz jsem rekl, ze me to nezajima protoze uz me tam v zivote
neuvidi a ani nikoho koho znam (coz je duvod mimojine proc to sem
pisu).

Jen by me zajimalo co bylo duvodem...jestli cekani na uplatek? Nebo se
jim proste nechce dela... Nebo dotycnej pablb ma snahu vychovavat
ridice?

Jinak aby to bylo adresne - STK Dozer-Ladova Ceske Budejovice

RV