Zemni smycka.

AZe aze na seznam.cz
Pátek Listopad 9 09:48:06 CET 2012

Taktak. Telefonní audio má rozsah cca 300Hz až 3,2kHz, pro jaký pokles si už
nepamatuji, ale i k hifi to má dost daleko .
Slušná trafa dělá Hammond a tuším, že jsem je i u nás někde zahlédl.
AZE

----- Original Message -----
From: "Vláďa Anděl" <vaelektronik na vaelektronik.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Friday, November 09, 2012 9:37 AM
Subject: Re: Zemni smycka.

V TME snad ty trafa mají taky. Jenže pokud přes to má jít kvalitní audio
signál (20Hz až 20KHz) a ještě to má mít na 20 Hz 600Ohm, na to
potřebujete úplně jiné trafo např. na jádru z velmi tenkých
permaloyových plechů a navíc asi zjistíte, že se bez stínění neobejdete.
Bude i úplně za jiné peníze, jak už tady bylo řečeno ...
Anděl