Ako opravit flexo vidlicu?

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Listopad 8 23:18:28 CET 2012

Hernajs... to podivne slovo v "ale urejme i to si tazatel vytridi." melo byt
"zrejme".

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Pavel Kutina" <hw na prelude.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 08, 2012 11:15 PM
Subject: Re: Ako opravit flexo vidlicu?

Ale pane kolego,

nedelejte z toho kovbojku... V prvnim dotaze bylo, jak opravit (dle normy
zcela taxativne neopravitelnou) koncovku. Zadne reseni tedy uz jen z tohoto
pohledu neni a nebude "legalni", coz kolega wek velmi pravdepodobne vi sam.

Nasledna debata jen ukazala moznosti na vice ci mene nelegalni a v nekterych
pripadech mozna i potencialne nebezne postupy oprava - ale urejme i to si
tazatel vytridi.

Jedine legislativne spravne reseni byla ta vymena navijeciho bubnu i se
snurou (tusim v prepoctu kolem 900Kc), coz se mi zda kvuli ulomene koncovce
prece jen dost - a zjevne i tazateli. Vyplyva z toho tedy, ze tazateli se
NEJEDNA o legislativne spravne reseni - a zbytek bych nechal na nem, myslim,
ze zkusenosti i praxe na to, aby posoudil nebezpecnost opravy, ma dost...

Pavel Kutina