CAN BUS

JP dodo.hw na jnc.cz
Čtvrtek Listopad 8 21:30:11 CET 2012

Ona tam tusim nejaka can gateway je, ale pro normalni veci ti staci
jednoducha seriova K-line.
Pokud jen potrebujes nejaky zakladni hodnoty, tak jdou precist zakladni
ODBII diagnostikou.
Existuji prevodniky jako ELM327 nebo STN1110 ktery udelaji "spinavou
praci" a k jejich ovladani pak staci jen neco jako AT prikazy.