Ako opravit flexo vidlicu?

Karel M a8dtljb na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 18:35:17 CET 2012

Jeste je moznost na konec snury dat dva bananky :-)
Ten zakaz menit koncovky na flexo snure je mozna z duvodu, kdyby to
spadlo do vody, tak zalita koncovka v podstate ihned uschne, kdezto
rozebiratelna je plna vody a pri zapnuti bum.
Mimochodem na moji 30m prodluzce uz jsou vymenene obe koncovky a
soucasna delka je 10m. Jednou mi dokonce horela v ruce, cinsky
vyrobce, dovozce hadex, schvalne jsem koupil takovou s tlustci izolaci
aby vic vydrzela, no nevydrzela ani rok. Kdyz toto se muze prodavat,
tak proc v klidu neporusit predpisy a nedat si na vysavac nejakou
peknou koncovku, z ciny samozrejme, jinou nesezenete.
Karel M.