OT Win-ulozeni plochy

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 14:36:33 CET 2012

Ano, to je ono, akorát že nefunguje dobře, některé spuštěné aplikace
co jsou ve správci úloh vůbec nevidí např. molocha MplabX. Docela je
mi divné, že takovou funkční aplikaci nejde jednoduše najít, o tom že
tuto funkci nenabízí přímo windows(třeba volitelnou) se ani nezmiňuju.
S pozdravem,
Miloš Dašek