USB Vendor ID

Ladislav Vaiz spam na nagano.cz
Čtvrtek Listopad 8 14:31:42 CET 2012

Pavel Poucha napsal(a):
> Dobrý den,
>
> my pro USB používáme obvody FTDI, a tam necháváme jejich VID a PID. Hodně
> jsme o tom kdysi diskutovali, k tomuto řešení nás nakonec dovedl Linux.
> Takhle se sice "USB produkt" jeví jako "Převodník z USB na RS232 + RS232
> produkt", ale má to výhodu v instalaci:
> 1) Pod Windows lze použít originální aktualizované FTDI drivery
> 2) Linux zařízení zná. Jinak by byla nutná rekompilace, což je šílené chtít
> po uživateli.

To není pravda. Stačí parametr pro modul usbserial:
modprobe usbserial vendor=0x.... product=0x....
Pokud má být výsledkem virtuální sériový port, tak je to nejlepší
řešení. Já potřeboval komunikovat přes libftdi/libusb a tam bylo
nejvhodnější chytat se na VID:PID a neřešit odpojení ftdi_sio,
identifikaci, který z připojených převodníků mě zajímá, atd.
L.