OT: Web s historickou casovou osou

Jirka zaloha na volny.cz
Čtvrtek Listopad 8 12:27:34 CET 2012

Podle mě je to doplnění obtížné, jakkoliv Vám práci strýce závidím (sám
mám totiž něco podobného v plánu, kdoví kdy...).

Proč?

Dějiny (nejen ty) se dají pojímat z nekonečného množství pohledů, od
"makro" po "mikro". Co je pro někoho podstatné, pro jiného není.

Když se soustředíte na lokální události, uniknou při tom události na
úrovni země (státu). A tak dále (oběma směry)...

Nicméně:

http://www.vsrr.cz/kestazeni/predmety/dejiny/studijni_opora.pdf

http://www.ulozto.cz/x8UAE2T/historie-vyvoje-sveta-pdf

http://www.google.cz/search?hl=cs&safe=off&q=dějiny+světa+pdf

Každopádně budete muset jednak zvolit "úroveň vnoření", jednak to bude
chtít ruční práci, pokud chcete dosáhnout nějaké interaktivity či
kontextových funkcí. Nevím ani, zda to celé chcete papírově, nebo
elektronicky, podle toho se bude zásadně lišit spousta věcí (papír
předpokládá mnohem větší uspořádanost)...

Ale to jistě víte.

---
Jirka