Ako opravit flexo vidlicu?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Listopad 8 10:22:47 CET 2012

Tak dakujem vsetkym za rady, vratane tych co sa tykaju vysavania na
lietajucom tanieri... :-)

Asi teda pojdem do
http://www.hagard.sk/vysledky-vyhladavania.html?page_id=239&page=2&search=vidlica
a jednoducho kupim co uvidim a hotovo.

Zalievanie, zosivanie, zmrstovacku apod. si zase necham na gerety, ktore
nie su v styku s manzelkou, detmi a inymi domacimi maznacikmi... :-)

Este raz dakujem,

wek

PS. Ukazka prac so zmrstovackou, pre dalsiu diskusiu prip. poburenie :-)
http://www.efton.sk/tmp/v3.jpg