Ako opravit flexo vidlicu?

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 09:07:39 CET 2012

1, Nie, pretoze wekova flexosnura je navinuta vnutri vysavaca.
Lietajuci tanier by musel mat cievku velmi velku - okrem toho by ho
spomalovalo to, ze sa snura musi odvijat. Mozno by ho to spomalovalo
tak velmi, ze by nepresiahol rychlost svetla - ako iste vsetci vieme,
presiahntu rychlost svetla je mozne, ale ropne spolocnosti to
zatajuju.
2, Dolu, pri druhej pristavacej nozicke zlava.
3, Je to mozne, ale nemoze mat opravovanu flexosnuru.
4, Ano, vymyslel ju Nikola Tesla, ale zmizla pri experimentoch s miznucou lodou.
5, Jezko v klietke je jedna z najpredavanejsich aplikacii na Ipad.

Skuste sa opytat ake prasky maju predpisane tito tu
http://www.landoverbaptist.net/showthread.php?t=45427