Ako opravit flexo vidlicu?

Robert Baranka hwlist na centrum.sk
Čtvrtek Listopad 8 07:57:14 CET 2012

No neviem, ten na ktorom "jazdim" ja, ma prikon 1450W (citujem, nemeral som)
a tych cinskych 2,5A je trosku primalo...
Robo

PS k Janovi:
" je tam aj podruzny problem, ze ta vidlica ma v tele vysavaca vybratie kam
ma po navinuti zapadnut a ak nezapadne, tak pri polozeni vysavaca je
namahana (nejako ta "zlomenina" vznikla, ze :-| )"
ked vznikla pri vidlici ktora mala kde zapadnut, asi dobre nezapadala :-D

citujem mudrych (?) tvorcov:
"Vidlice, ktorými sú ukončené pohyblivé prívody, sú vyhotovené ako
nerozoberateľné (sú neoddeliteľnou súčasťou prívodu - FLEXO šnúry) alebo ako
rozoberateľné. Šnúry s neoddeliteľnou vidlicou pre pohyblivé prívody k
spotrebičom triedy ochrany II., ktoré sú dvojžilové, nesmú byť dodatočne
nahradzované montovanými rozoberateľnými vidlicami!
V prípade poškodenia vidlice na dvojžilovej šnúre s neoddeliteľnou vidlicou
je nutné vymeniť celý pohyblivý prívod a nie nahradzovať neoddeliteľnú
poškodenú vidlicu rozoberateľnou vidlicou!"

Cize "izolackovanie" a "zmrstobuzirkovanie" zakazane nie je, montaz vidlice
(ktoru mozem namontovat na lubovolny kabel) ano.
Podla mna montazou (odbornou) vidlice (vyhovujucej) na povodnu flexo snuru
len zmenis vyhotovenie pohybliveho privodu z nerozoberatelneho na
rozoberatelne.