flexibilni privody (bylo: Ventil na vodu)

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Listopad 8 02:25:14 CET 2012

Kvalitnější baterie ( Hansa) mají přípojné měděné (niklované ) trubičky
+ konusové těsnění do těla matky na kohoutu. Sice je to docela umění
přesně naohýbat a nakrátit tak, aby to přesně sedlo k "roháčkům" pod
umyvadlem, ale dá se to.
Problém pak ještě může být demontáž, kdy natvarované trubičky brání
demontáž -  vysunutí baterie z umyvadla. Ale to u Hansy asi nehrozí.
Jinak pozor na italské kulové "roháčky" po pár letech a pár otočeních
jdou do háje, tečou, netěsní.....
Dobré jsou klasické víceotáčkové kohouty.